ریمیکس آهنگ تاب و تب از گروه ایهام

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

دانلود ریمیکس آهنگ تاب و تب از گروه ایهام

Download Remix Ehaam GroupTaab o Tab + Lyrics

گروه ایهام را با لینک مستقیم و پخش آنلاین به همراه متن آهنگ از رز موزیک دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن ریمیکس آهنگ تاب و تب لذت ببرید.

ریمیکس آهنگ تاب و تب از گروه ایهام

ریمیکس تاب و تبگروه ایهام

امشب از دیدن من همه انگشت به دهان می مانند

همه خوب حال مرا حالو احوال مرا م یدانند

گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن

من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن

بیا در شهر دل من پادشاهی کن

این تو این دل من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد

به چه شبی بگو امشب مارا میطلبی

بگو همچون من در تاب و تبی در تاب و تبی

تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم

تو را میخواهم با خود ببرم با خود ببرم

بیا در شهر دل من پادشاهی کن

این تو این دل من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد

وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد


لینک منبع و پست :ریمیکس آهنگ تاب و تب از گروه ایهام
https://www.rosemusics.com/1398/04/remix-ehaam-group-taab-o-tab.html

نویسنده:

تاریخ: یکشنبه 09 تیر 1398 ساعت: 13:08

نظرات(0)

تعداد بازديد : 35

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آرشیو

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 95
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 43
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 4
آي پي ديروز : 10
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 49
بازدید سال : 1,318
بازدید کلی : 8,153
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.138.105.124
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد